Alla inlägg under november 2010

Av Boel och Edit Rosenlund Jäderqvist - 28 november 2010 15:17

En stillsam första advent, har tänt ett ljus men så mkt pynt har jag inte hunnit med.... Har klippt hundar i helgen, haft mysig valpkurs med Sydney och Wilma i dag samt inte minst limmat öron på Shakespeare-kullen!


Övrig tid har ägnats åt en massiv uppdatering av hemsidan som jag påbörjade redan i somras, varje hund har fått en ny egen sida samt att jag i dag även

knåpat ihop ett nytt avkommegalleri för Casper med utställnings, HD och MH resultat, mkt koll med hunddata för att allt förhoppningsvis skall stämma....


Hemsidan ska kontinuerligt fräschas upp och uppdateras så kika gärna in när tid och tillfälle gives!

Av Boel och Edit Rosenlund Jäderqvist - 15 november 2010 09:30

En liten exklusiv kurs med de två Stockholmsvalparna Sydney och Wilma har

nu börjat, två tillfällen har vi avslutat och valpar och ägare är mycket duktiga!


  

Wilma försöker undvika godisskålens frestelser...


Lek med mamma Penny, det blev visst en kövarning!

    

Bus, bus!


  

Sydney nyklippt och nylimmad!

  

Av Boel och Edit Rosenlund Jäderqvist - 15 november 2010 09:23

Hösten har varit intensiv för vår del, om än inte alltid så hundrelaterat!

En vecka i oktober/november var hela familjen, ja, utom hundarna förstås!

i New York på semester, massor av bilder därifrån finns att beskåda på

min Facebook profil!


  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards